Sign up for our e-newsletter:


Spanish Play: El Regalo de San Valentín (Valentine’s Day Present)

Mint Museum RANDOLPH

Wednesday, Feb 13

6:00PM - 8:30PM

Admission: FREE

(VERSION EN ESPAÑOL ABAJO)

Spanish Play: El Regalo de San Valentín  (Valentine’s Day Present)

Wednesday, February 13, 2013

6:00 – 8:30 p.m.

The Mint Museum Randolph - 2730 Randolph Rd  Charlotte, NC 28207

FREE

El Regalo de San Valentín, an original monologue by Venezuelan actress/playwright Myriam Amanda Henríquez Arocha, is a humorous examination of aging and relationships.  Come enjoy a timely performance for a popular holiday.  This performance by the Peruvian actress Mónica Román will be in Spanish.  

Cash bar and networking from 6:00 to 7:00 p.m. Doors open at 6:45 p.m. and performance will start promptly at 7:00 p.m.

This program is presented by Queens University of Charlotte (Department of Foreign Languages and the Center for Latino Studies) in collaboration with the Mint Museum.  Community support provided by ArtSí Charlotte and other volunteers.

 

(EN ESPAÑOL)

Obra de Teatro: El Regalo de San Valentín

Miércoles, 13 de febrero, 2013

6:00 – 8:30 p.m.

Museo Mint de Randolph - 2730 Randolph Rd  Charlotte, NC 28207  

Evento Gratuito

El Regalo de San Valentín, un monólogo original escrito por la actriz/escritora Myriam Amanda Henríquez Arocha, es una mirada jocosa al envejecimiento y las relaciones.  Los invitamos a que nos acompañen en esta obra de teatro muy apropiada para esta celebración tan popular.  La puesta en escena está a cargo de la actriz peruana Mónica Román quien presentará la obra en Español.

De 6 a 7 de la noche podrán disfrutar de bebidas en un cash bar y al mismo tiempo tendrán la oportunidad de conversar y establecer nuevas conexiones. Las puertas del teatro abrirán a las 6:45 y la presentación comenzará a la 7:00 de la noche.

Este programa es presentado por la universidad Queens University de Charlotte (Departamentos de Idiomas Extranjeros y el Centro de Estudios Latinos) en colaboración con el Museo Mint. ArtSí Charlotte y otros voluntarios han sido colaboradores comunitarios en esta iniciativa. 

 

 

 

Comments: